Praca przy kampaniach AdWords to ogrom pracy połączonej z m.in. realizowaniem akcji, jej racjonalizacją, określeniem stawek oraz dokonywaniem innowacji. Ilość tejże pracy rośnie, kiedy jakakolwiek zmiana musi być realizowana ręcznie oraz z osobna. DoubleClick to sposób na wsparcie sobie pracy. Wiele firm już prowadzi działalności stosując DoubleClick.
Co to jest Google DoubleClick?
DoubleClick Digital Marketing (DDM) to powiększone urządzenie do planowania, wdrażania oraz prowadzenia informacjami wewnątrz usług Google. Wraz z Google Analytics 360 idzie w skład Google Marketing Platform proponując wszelkie własne użyteczności sprzed fuzji. DDM to platforma zapewniająca mocną analizę informacji obejmującą wszystkie funkcjonowania klientów, także brak odpowiedzi klienta na określoną promocję. Googleads g doubleclick net obejmuje dysponowanie czasem wyświetlania i uzyskiwanie danych o klientach oraz dopasowanie reklamy do klienta.
DoubleClick Studio
DoubleClick Studio ułatwia pracę osobom kierującym informacjami, m.in. przez możliwość swobodnego przekazywania informacji do DoubleClick Campaign Managera. Zdecydowanie podnosi komunikację na poszczególnych etapach zarządzania działalności i pozwoli śledzić różnorodne możliwości konkretnej reklamy. Platforma DoubleClick Digital Marketing to wyjście zarówno dla indywidualnych ogłoszeniodawców, jak również wielkich agencji reklamowych. Dzięki niej można administrować całym mechanizmem tworzenia oraz zarządzania akcji reklamowych.
Tagi UTM – co to jest?
UTM, więc Urchin Tracking Module, to dodatkowe parametry, jakie możemy „dokleić” do tradycyjnego adresu URL, dzięki czemu otrzymujemy szansę dokładnego monitorowania ruchu z niektórych źródeł we własnej stronie internetowej. Tagi UTM link wykonane zostały poprzez spółkę Urchin Software, jaka w 2005 roku przejęta pozostała poprzez Google, zapewniając tymże samym początek jednemu spośród najpopularniejszych urządzeń analitycznych świata – Google Analytics.
Dodawanie parametrów UTM do linka, więc jak otagować adres URL?
Do ustalenia linka możesz wykorzystać aż 5 tagów. Nie ma obowiązku stosowania ich wszelkich – natomiast im więcej akcji reklamowych wykonujesz, tymże bardziej rozwiniętych form badania ruchu możesz potrzebować. To, jakich konkretnie słów zastosujesz w tagach, nie ma znaczenia. Najistotniejsze,. aby przygotować prosty system, jaki pozwala Ci realnie analizować konkretne funkcjonowania marketingowe. Naturalnie, im więcej parametrów wykorzystasz, tym dokładniejszą analitykę możesz prowadzić.